Biķeris, Kauss, Grāls – zem šī vārda google atrod pilnīgi vienādus traukus, tikai dēvētus citādāk.
Par šī priekšmeta nozīmi internets, vismaz latviski, ir visai skops.
1. Kauss simbolizē uzvaru, ne par velti, tieši kausu pasniedz sporta spēlēs uzvarētājiem, un agrākos iekarotāju laikos, uzvaru gadījumā vienmēr tika dzerti vīni no svinīgiem kausiem.
Bībelē Kauss simbolizē – dalīties, ņemt dalību ciešanās un tiesā.
Medicīnas simboliem un emblēmām ir sava specifika: tos nosacīti iedala vispārējos un speciālos. Pie vispārējiem pieder kauss, grieķu veselības jeb ārstniecības dieva Asklēpija ceļa spieķis, grieķu gaismas dieva Apollona trijkājis, zizlis un spogulis, kam apvijusies čūska, ola, degoša lāpa, svece utt.
Sudraba kauss simbolizē labklājību, veiksmi un dzīvību.
Sudraba kauss simbolizē labklājību, veiksmi un dzīvību.
2. Biķeri simbolizē ūdens stihiju. Biķeru masts ir pats tīkamākais no visiem mastiem. Tas galvenokārt vēsta par attiecībām un ģimenes lietām, ļaujot izskaidrot dažādas ar šo dzīves sfēru saistītas situācijas. Biķeru kārtis parasti piešķir izklājumam pozitīvu noskaņu un nereti ienes gaišāku noti citādi skumjā vai skarbā vēstījumā. Vēl biķerus mēdz saukt par kausiem.
No Sv. Biķera pareizticīgo baznīcā bauda sv. Kristus Miesu un Asinis. — simbolizē to biķeri, ko Kristus Pestītājs deva mācekļiem pēdējā vakarēdienā.
Biķeris simbolizē miesu un asinis. Ūdens stihija. Cilvēks ir cēlies no ūdens, cilvēkā ir 70% ūdens.
3. Grālu var vizualizēt kā vīna kausu, biķeri uz kājas. Tas transformē visu karmu, kas nav tieši saistīta ar individuālo karmu, tādu kā Jūsu ģimenes karmu, visas nācijas karmu vai grupas, kam ir tāds pats liktenis, karmu. Transformējot grupas karmu, tiek neitralizētas savsatrpējās karmiskās attiecības.
Kristiešiem, kuriem ticība īpaši akcentē mīlestību, Svētais Grāls simbolizē sirdi, kurā nemitīgi mutuļo mūžīgā dzīvība. Turklāt kristiešiem Svētā Grāla meklējumi nozīmē arī sava “es”meklējumus.
Tādējādi Svētais Grāls simbolizē gan Jēzus asinslīniju, gan Magdalēnu, no kuras klēpja nākusi šī asinslīnija.
“Redziet, leģenda teic, ka Svētais Grāls esot kauss – biķeris. Taču, dēvējot Grālu par kausu, īstenībā tiek lietota alegorija, lai pasargātu Svētā Grāla patieso būtību. Citiem vārdiem, leģendā kauss ir kaut kā cita, daudz nozīmīgāka metafora.” – “Sievietes apzīmējums,” Sofija teica. ..Lengdons pasmaidīja. “Grāls burtiskā nozīmē ir sens sievietības simbols, Svētais Grāls apzīmē svēto sievišķību un dievieti, kas, protams, vairs nepastāv, jo Baznīca to ir iznīcinājusi.” (269. lpp.) Da Vinči Kods.
Tālāk Tībings saka: “Svētā Grāla leģenda ir leģenda par valdnieka asinīm. Kad Grāla leģendā piemin “kausu, kas glabāja Kristus asinis” ..runa īstenībā ir par Mariju Magdalēnu – sievietes klēpi, kas iznēsājis Jēzus, valdnieku, asinslīniju.” (281. lpp.)
“Sionas Priorija joprojām godina Mariju Magdalēnu – dievieti, Svēto Grālu, Rozi un Dievišķo Māti.”
“Svētā Grāla meklējumi burtiskā nozīmē ir vēlēšanās nomesties ceļos Marijas Magdalēnas mirstīgo atlieku priekšā. Cilvēki dodas ceļā, lai lūgtos pie izstumtās, zaudētās svētās sievišķības kājām.” (289. lpp.)
Faktiski jau D. Brauns nav šo fantāziju autors. Viņš tās ir aizguvis no citiem, īpaši no grāmatas “Holy Blood, Holy Grail” (1982), ko es jau minēju, un tās publicēto “The Messianic Legacy” (1986), ko rakstījis tas pats autoru kolektīvs. Šie briti (Baigent, Leigh un Lincoln) iesūdzēja D. Braunu par plaģiātismu un pieprasīja savu daļu no milzīgajiem ienākumiem. Viņš ir aizņēmies arī patvaļīgo un nepamatoto teoriju, ka viduslaiku franču vārda Sangraal (san – ’svēts’ un graal) cilme patiesībā ir no vārdiem sang – ‘asinis’ un raal – ‘ķēnišķs’.
Kopsavilkums,simbolizē – uzvaru, labklājību, veiksmi, dzīvību, veselību, jūtas, ūdeni, asinsradniecību, emocijas, dzīvību,mīlestību, sievišķību, . Svētība,zināšanas - simbolizē to biķeri, ko Kristus Pestītājs deva mācekļiem pēdējā vakarēdienā.
Avoti rakstam:
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru